niedziela, 9 czerwca 2013


Dziś troszkę egocentrycznie. Cudowna, letnia (ha ha ha) pogoda niestety nie pozwala mi wyjść z domu, dlatego przypomniałam sobie, że mam przecież bloga! Odzyskałam aparat, więc mam już możliwość robienia zdjęć. Jeszcze tylko słońce poproszę... W każdym razie, dzisiaj przypominam jak aktualnie wyglądam i dodaję nowy look na lb. Miłego oglądania!

Abit selfcentered today. Lovely, summer (ha ha ha) weather unfortunatley doesn't let me go out. Staying home reminded me about the fact that I have a blog! I have my camera back, so I'm able to take photos again. I just need sun, please... Anyways, today I want to show you guys my actual appearance and post new lookbook look. Enjoy! 





1 komentarz:

  1. genialne stylizacje, pomysłowo i w moim stylu, bloguj bloguj bo jesteś świetna i tak naturalna,że szok,zazdroszczę Ci urody : )

    OdpowiedzUsuń