niedziela, 26 maja 2013


 Chyba jeszcze nigdy na tym blogu (albo po prostu nie pamiętam) nie wstawiałam tzw. 'inspiracji'. Jestem typem osoby, która zazwyczaj nie wie co ją inspiruje.Chyba wszystko po prostu łączy się w jedną całość i przysparza mi nowych pomysłów. Jedną z wcześniej wspomnianych wszystkich rzeczy jest na pewno tumblr. Uwielbiam tą stronę przede wszystkim za piękne zdjęcia, ale również za ludzi, którzy okazują się tak podobni do nas, nawet jeśli mieszkają po drugiej stronie kuli ziemskiej. Wydaje mi się, że każdy mógłby znaleźć tam coś dla siebie. Dlatego dzisiaj pokażę kilka obrazków, które ostatnio przykuły moja uwagę (:
  Poza tym pomyślałam, że dawno nie pisałam nic o sobie. Obiecywałam, że będę częściej - coś mi nie wyszło... ale staram się. Ostatnio bardzo rzadko korzystam z komputera, ponieważ wolę spędzać ciepłe, już jasne wieczory na zewnątrz z przyjaciółmi. W szkole zaczął się okres popraw i zdobywania ostatnich ocen. Nie wierzę, że ten rok szkolny minął mi tak szybko, a już na pewno jego druga część - od grudnia. Mam nadzieję, że i ten ostatni miesiąc nie potrwa za długo i niedługo będę mogła cieszyć się słońcem od rana do wieczora i śniadaniami w południe. Jak na razie muszę jednak pedałować dzielnie do szkoły na moim ukochanym rowerze, żeby rozpocząć wakacje w dobrym nastroju i ze znośnymi ocenami. Liczę, że będzie dobrze. Trzymajcie kciuki, a już niedługo dodam coś całkiem od siebie!

I think I've never posted any inspiration here (or I just don't remember that). I'm this kind of person who is never sure what inspires them. I guess everything in my life comes into one and gives me new ideas. One of these 'everything' surely is tumblr. I love this site mostly because of amazing photos but also because of the people there, who are same like us even if they live on the other side of the world. I think everyone could find something for themself there. That is why I'm gonna show you some pics that recently caught my attention. (:
Besides I thought, that I haven't wrote anything about myself for a while. I promised I would be here more often - well it didn't work out... but I'm still trying. I don't use my computer often last time, I prefer to spend afternoon outside with my friends. The period of studing hard at school just started. I can't belive the school year passed so fast, especially the second term, starting from december. I hope the last month gonna be as quick so I can enjoy sunny weather and breakfasts at noon. For now I still need to cycle to school to start my summer holiday in a good mood and with quite fine results. I wish it will be okay. Keep your fingers crossed for me. I'm gonna post something soon! 














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz