niedziela, 21 sierpnia 2011


Zuzia ma dzisiaj czas na myślenie :D
Znalazłam moją zaginioną w nieznanych okolicznościach płytę SHINee i teraz męczę ją w kółko. Muszę czekać do obiadu, żeby wyjść z domu. Jak słodko.  Mam ochotę się przewietrzyć, spotkać ze znajomymi...ale nie, muszę wytrzymać :<

Wiem, że są wakacje, ale zastanawiam się nad szkołą. Czy będę w stanie przyłożyć się na tyle, ile od siebie wymagam? Nie rozczaruję się? Nie zawiodę? Chcę iść do dobrego liceum, chcę dobrze napisać testy. Łatwo powiedzieć, trudniej zrobić. Wiem, że dam radę. Przecież jestem zdolna, mam silną wolę i jeśli chcę, potrafię. Tylko czy znajdę odpowiednią motywację? hmm, dowiem się już niedługo. Trzymać kciuki.

2 komentarze:

  1. Wiedz, że pomimo tego, że miłość jest dziwnym uczuciem jest również tym najpiękniejszym, pomimo wszystkiego co złe, przychodzi wraz z nim.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dasz radę, ja osobiście choć wiedziałam jakie testy są ważne, za powtarzanie i robienie próbnych testów wzięłam się dopiero dwa tyg. przed i z wyników jestem zadowolona. Uważam, że to czego miałaś się nauczyć to już umiesz, więc nie ma o co się martwić ;)

    OdpowiedzUsuń