sobota, 31 sierpnia 2013


 Witam  w mój przedostatni dzień wolności. Zepsuł mi się komputer i myślałam, że nie będę mogła dodać posta, jednak laptop siostry okazał się równie przydatny i jestem tu dzisiaj ze zdjęciami moich ostatnich zakupów. Rzadko zdarza mi się robić tzw. haule, ale tym razem zostałam zainspirowana przez dwa cuda widoczne na zdjęciu powyżej. Nie planowałam zakupu nowych butów, a już na pewno nie takich (niestety, żegnamy już lato), co sprawiło, że w końcu się zdecydowałam? Nieprawdopodobnie niska cena. Wciąż nie jestem w stanie wyjść z szoku, ponieważ kupiłam w Zarze (!) buty przecenione z 250zł na, uwaga, uwaga..... TRZYDZIEŚCI, a dokładniej 29.90zł. Są co prawda ciężkie, bo mają drewnianą platformę i obcas, ale na nogach wyglądają rewelacyjnie. Mam już na nie kilka pomysłów. 
  Pozostałe rzeczy to 'must have' na jesień, których szukałam już od jakiegoś czasu. Oglądając przed chwilą ich zdjęcia, doszłam do wniosku, że zrobiłam się dosyć monochromatyczna... Może taki już mój los, haha? W 'bezpiecznych' kolorach czuję się najwygodniej. Za to wybierając zeszyty skupiłam się na takich, które chociaż barwą umilą mi naukę. Mam nadzieję, że ten rok nie będzie taki najgorszy, a na słabsze momenty przyda się na pewno kilka dobrych piosenek. AlunaGeorge - Body Music, bardzo, bardzo polecam. Są niesamowici! 

 Hi guys! It's my last day of freedoom. My computer is broken and I thought I won't be able to post anything for you but I used my sisters laptop so I can be here and show some of my recent shopping. I don't do hauls often however this time I got inspired by these babes from the first photo. I haven't planned to buy new shoes, not ones like these for sure (sadly, summer is going to end soon), what happened that I changed my decision anyway? Incredibly low price. I'm still shocked because I bought Zara(!) wedges that used to cost 250pln (£50) for 29.90pln, which is less than £6. They are abit heavy with their wooden platform but they make legs look perfect! I already have some ideas for them.
 Other things are my autumn must haves and I've been looking for them before. While watching photos I'm posting now I realised I became abit monochromatic... Maybe that's just my thing, haha? I feel comfortable wearing 'safe' colours. Nevertheless I chose colorful notebooks and stuff to school hoping It's gonna make my study at least a tiny bit easier. I hope this year won't be that bad but when something wrong happens I'm gonna need a good music. AlunaGeorge - Body Music, I really recommend that album to you. These guys are amazing!

 (Zara 29.90zł)

 (Pull&Bear 44.90zł)




 (H&M 79.90)

(Zara 99.90)

 (Bulgaria)

(all from Empik)


1 komentarz: