niedziela, 23 grudnia 2012


 hello.

chyba już wspominałam, ale... jej, jak zimno! może dlatego, że jest zima... co nie zmienia faktu, że wychodzenie z domu przestało sprawiać mi przyjemność.
właśnie skończyłam pakować prezenty i przybywam tu, pokazać jaka jestem zdolna i kreatywna, haha.oczywiście, żartuję, ale mimo wszystko uważam, że całkiem nieźle mi poszło w tym roku. obdarowywanie innych ludzi sprawia mi chyba większą radość niż dostawanie prezentów! a pakowanie tego wszystkiego, to już w ogóle, najlepsza zabawa.
szczerze mówiąc, nie mogę się już doczekać Gwiazdki, mam nadzieję, że chociaż na chwilę, będę w stanie oderwać się od rzeczywistości i internetu. i tyle dobrego jedzenia czekaaa :3

i think I've already mentioned it but... omg, it's so cold! maybe it's because of winter, however going out is not a pleasure for me anymore.
I've just finished packing the gifts and I'm coming here to show you how creative and talented I am, haha. It's a joke of course, but I think I did very well this year. Giving things to other people it's probably better feeling than getting them for me! and packing... it's the best fun. 
I can't wait for Christmas Eve to be honest. I hope I'll be able to forget about reality and go offline for at least a moment. and so much delicious food is waitinggg.


 Na dole kilka wcześniejszych prezentów od przyjaciół / A few early gifts from my friends.





MERRY CHRISTMAS EVERYONE. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz