niedziela, 20 maja 2012



Chciałam wyjść na zdjęcia i założyć coś ciekawego, weszłam do garderoby i po chwili zastanowienia doszłam do wniosku, że nie mam pomysłu w co się ubrać. Zrobiłam  straszny bałagan w poszukiwaniu czegoś wystarczająco dobrego, aż w końcu, dosyć zirytowana wrzuciłam na siebie cokolwiek i wyszłam z domu z aparatem na ramieniu.
Co z tego wyszło? hm, efekty na dole.

Yesterday, I wanted do take some photos of me wearing something interesting. I went into my wardrobe and after a moment's reflection I notice, I don't have an idea, what should i wear. I made a huge mess, looking for something good enough... Finally, (quite annoyed) I decided to wear anything and I went out with camera hanging on my arm.
What happened then? hm, you can see down here c:







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz