sobota, 28 kwietnia 2012

 taka ładna dzisiaj pogoda, że postanowiłam napisać coś na blogu. hahaha, nie no ale nie żartuje, słońce zazwyczaj inspiruje mnie do nowych postów. jest niesamowicie gorąco, czuję się jak w wakacje. moje nieprzeciętnie (mimo wszystko) długie włosy wyschły na dworze w tempie błyskawicznym, a jedyne co mam na sobie to szorty i  top na ramiączka.
pomyślałam, że w sumie nie mam nic specjalnego, ale mogę pokazać Wam zdjęcia z telefonu zrobione w ostatnim tygodniu. takie hm.. niezaplanowane, czasem nie ostre mają coś w sobie. a co na nich? hm, na początku buty moje i na jednym też brata, potem Paciaa, Jasiu, najlepszy szkolny brat na świecie, jeszcze bluzka w klimatach nowego albumu SHINee, truskawki, kawałek ogrodu, trzy zwierzątka domowe, szczęśliwa bransoletka od Elizy (<3) i sobotnie zajęcie mojej mamusi.
enjoy.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz